Lietuvos Respublikos Prezidentas Lietuvos Respublikos Prezidentas
*gestu_kalba* Easy to read

Vėliavų keitimo ceremonija

Lengvai suprantama kalba

Vėliavų keitimo ceremonija

Kiekvieną sekmadienį prie Prezidento rūmų vyksta
vėliavų keitimo ceremonija.
Vienos vėliavos nuleidžiamos, kitos pakeliamos.
Ceremonija vadinamos iškilmės, rengiamos pagal numatytas taisykles.
Ši ceremonija vyksta Simono Daukanto aikštėje.
Ceremonija prasideda lygiai vidurdienį.
Dvyliktą valandą dienos.

Ši ceremonija yra labai įspūdingas reginys.
Ceremonijoje dalyvauja kariai
iš Prezidento Garbės sargybos kuopos.
Dalis karių vilki paradines uniformas.
Kita dalis karių puošiasi senoviniais šarvais.

Kiekvienais metais Sausio tryliktąją
vėliavų pakėlimo ceremonija vyksta Nepriklausomybės aikštėje.
Nepriklausomybės aikštė yra prie Seimo.
Sausio tryliktoji yra Laisvės gynėjų diena.

Iškilmingomis progomis kariai su šarvais
rodo specialią senovės karių rikiuotės programą.

Informacija atnaujinta 2022.02.18 16:05