Lietuvos Respublikos Prezidentas Lietuvos Respublikos Prezidentas
*gestu_kalba* Easy to read

Prezidento rūmų parkas ir vidinis kiemas

Lengvai suprantama kalba

Prezidento rūmų parkas ir vidinis kiemas

Galima apžiūrėti Prezidento rūmų parką.
Ir vidinį Prezidento rūmų kiemą su fontanu.
Lankytojai čia laukiami šiltuoju metų laiku.

Lankytis galima darbo dienomis, savaitgaliais ir per šventes.
Darbo dienomis nuo šeštos valandos vakaro iki devintos valandos vakaro.
Savaitgaliais ir švenčių dienomis nuo vienuoliktos ryto iki dešimtos vakaro.
Įeiti galima pro vartus Universiteto gatvėje.
Arba per apsaugos postą Totorių gatvė 28.
Šis postas neveikia pirmadieniais.
Likusiomis darbo dienomis veikia
nuo devintos valandos ryto iki ketvirtos valandos dienos.
O šeštadieniais ir sekmadieniais veikia
nuo vienuoliktos valandos ryto iki šeštos valandos vakaro.

Prezidento rūmų teritorijoje rūpinamasi lankytojų patogumu.
Prezidento rūmų kieme įrengti dviračių ir paspirtukų stovai.
Prezidento rūmų parką galima lankyti su gyvūnais.
Lankytojus ir jų daiktus patikrina apsaugos darbuotojai.
Tai daroma, kad būtų saugu.

Informacija atnaujinta 2022.02.18 16:07