Lietuvos Respublikos Prezidentas Lietuvos Respublikos Prezidentas
*gestu_kalba* Easy to read

Prezidento biografija

Lengvai suprantama kalba

Lietuvos Respublikos Prezidentas Gitanas Nausėda

Prezidentas yra šalies vadovas.
Lietuvos prezidentas yra Gitanas Nausėda.

Prezidentas gimė Klaipėdoje.
1964 metų gegužės devynioliktą dieną.
Mamos Onos ir tėvo Antano šeimoje.
Gitanas Nausėdas turi šeimą.
Žmoną Dianą ir dvi dukras: Gedailę ir Ugnę.

Gitanas Nausėda baigė vidurinę mokyklą Klaipėdoje.
Jis dainavo berniukų chore „Gintarėlis“.
Nuo 1982 iki 1987 metų studijavo ekonomiką Vilniaus universitete.
Paskui dar trejus metus mokėsi aspirantūroje.
Aspirantūra yra aukštojo mokslo studijos mokslininkams rengti.
Gitanas Nausėda baigė aspirantūrą 1993 metais.
Jis tapo mokslų daktaru.

Gitanas Nausėda daug metų mokė studentus Vilniaus universitete.
Taip pat dirbo įvairų atsakingą darbą valstybinėse įstaigose.
Nuo 2004 iki 2009 metų Gitanas Nausėda buvo
Prezidento Valdo Adamkaus visuomeninis patarėjas.
2019 metais Gitanas Nausėda išrinktas Lietuvos Prezidentu.

Gitanas Nausėda dirbo mokslinį darbą Vokietijoje.
Apgynė disertaciją apie pajamas.
Disertacija yra mokslo darbas.
Parašius mokslo darbą suteikiamas mokslinis laipsnis.
2016 metais Gitanas Nausėda parašė istorinę knygą apie Nidą.
Už tai gavo apdovanojimą „Už nuopelnus Neringai“.
2019 metais jis apdovanotas Vytauto Didžiojo ordinu.

Prezidentas domisi senovinėmis knygomis.
Ir renka jas.
Jam patinka žaisti šachmatais.
Jis mėgsta ilsėtis savo sodyboje.

Gyvenime Prezidentas vadovaujasi principu –
Būk reiklesnis sau nei kitiems.

Informacija atnaujinta 2022.02.18 16:06