Lietuvos Respublikos Prezidentas Lietuvos Respublikos Prezidentas
*gestu_kalba* Easy to read

Ekskursijos

Lengvai suprantama kalba

Ekskursijos

Lietuvos Respublikos Prezidentas dirba Prezidento rūmuose.
Prezidento rūmus galima apžiūrėti savaitgaliais.
Šeštadieniais ir sekmadieniais nuo dešimtos ryto iki trečios valandos dienos.
Šeštadieniais ekskursijos vyksta lietuvių kalba.
Sekmadieniais lietuvių ir anglų kalbomis.
Ekskursijos po Prezidento rūmus yra nemokamos.

Ekskursijos vyksta kas valandą.
Grupę gali sudaryti ne daugiau nei dvidešimt žmonių.
Lankytojai turi užsiregistruoti iš anksto.
Anksčiau nei prieš tris dienas.
Užsiregistruoti reiškia pranešti apie norą atvykti.
Tai galima padaryti elektroniniu paštu.
Adresas: registracija.vpc@prezidentas.lt
Arba paskambinti telefonu 8 682 50 754..

Užsiregistruojant reikia nurodyti,
kurią dieną ir valandą norite atvykti.
Dar pateikti duomenis apie save.
Vardą ir pavardę.
Visą gimimo datą (metai-mėnuo-diena).
Telefoną arba elektroninio pašto adresą.
Kad būtų galima su Jumis susisiekti.
Užsakymas galioja tik sulaukus patvirtinimo.
Su Jumis susisieks, jeigu prireiks papildomos informacijos.

Kai ekskursijoje nori dalyvauti grupė žmonių,
būtina atsiųsti grupės dalyvių sąrašą elektroniniu paštu.
Anksčiau nurodytu adresu: registracija.vpc@prezidentas.lt
Ir pateikti duomenis apie kiekvieną dalyvį.
Nurodyti kiekvieno dalyvio vardą ir pavardę.
Visą gimimo datą (metai-mėnuo-diena).
Dalyvių duomenys perduodami apsaugos tarnybai.
Ši tarnyba patikrina duomenis.

Informacija atnaujinta 2022.04.19 17:00