Vyriausiasis specialistas atlieka šias funkcijas:

  • analizuoja, sistemina Kanclerio gaunamą korespondenciją, dokumentus iš valstybės ir užsienio šalių institucijų bei organizacijų, Prezidento kanceliarijos padalinių, apibendrintą informaciją operatyviai pateikia Kancleriui;
  • rengia Kanclerio darbotvarkę;
  • kviečia rengiamų pasitarimų pas Kanclerį dalyvius, parūpina ir teikia susitikimams reikalingą medžiagą;
  • perduoda Kanclerio pavedimus Prezidento kanceliarijos valstybės tarnautojams, darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartį, ir kontroliuoja, kaip jie vykdomi;
  • Kanclerio pavedimu rengia raštų fiziniams ir juridiniams asmenims projektus,  pagal kompetenciją teikia informaciją telefonu;
  • priima iš struktūrinių padalinių parengtus įsakymų, raštų, pažymų, kitų dokumentų projektus, perduoda juos Kancleriui pasirašyti;
  • užtikrina, kad skubūs dokumentai būtų nedelsiant perduodami referuoti Kancleriui;
  • organizuoja svečių priėmimą,  užtikrina, kad būtų laikomasi tarnybinio etiketo ir diplomatinio protokolo;
  • rengia užsakymus prekėms, paslaugoms ir darbams pagal poreikį;
  • kaupia dokumentus, susijusius su savo funkcijų vykdymu, juos saugo ir sistemina pagal patvirtintą Kanceliarijos dokumentacijos planą;
  • organizuoja ir kuruoja Prezidento kanceliarijoje vykstančius renginius;
  • veda ceremonijas, kuriose dalyvauja Kancleris;
  • vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas ir kitus su Prezidento kanceliarijos funkcijomis susijusius Kanclerio nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Prezidento kanceliarijos strateginiai tikslai.

Vyriausiasis specialistas turi atitikti šiuos reikalavimus:

  • turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
  • išmanyti ir savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais teisės aktų rengimo tvarką, dokumentų rengimą, tvarkymą ir apskaitą, dokumentų valdymą, tarnybinio protokolo reikalavimus;
  • mokėti valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
  • gebėti planuoti savo darbą;
  • sklandžiai valstybine kalba dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti Dokumentų rengimo bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, teisės aktų rengimo tvarką, turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją;
  • mokėti ne mažiau kaip vieną užsienio kalbą (anglų, prancūzų ar vokiečių) pažengusio vartotojo B 2 lygiu;
  • atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.

 

Informacija atnaujinta 2020.09.25 12:32